De stille dief

Elke zomer logeren Lars en zijn tweelingbroer Wouter bij hun grootouders op De Deining, een vakantiepark in de duinen. Dit jaar zijn er minder vakantiegangers dan ooit, maar toch wordt het een drukke zomer. Is oma echt zo vergeetachtig, of is er een andere verklaring voor de verdwenen spullen? Waarom duiken vermiste bezittingen op vreemde plekken weer op? Lars, die meestal Stille genoemd wordt omdat hij doof is en liever niet praat, gaat op onderzoek uit. Hij krijgt hulp van een meisje dat veel weet van codes en vliegers.

Een avontuurlijk verhaal over verdwijningen, vakantie en vliegeren.

Voor lezers vanaf 10 jaar.

Lezers zeggen:

`Ik vond het boek heel leuk en veel dingen in het boek kloppen ook. Wanneer komt het vervolg? Niels, 10 jaar

`Ik vond het een leuk boek omdat het spannend is. Het is heel goed gedaan met de gebarentaal en doofheid. Louis, 10 jaar en tweelingbroer van Niels

`Goed geschreven ... een leuk en erg spannend boek. Esmee, 11 jaar

Is De stille dief het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De stille dief