Driftleven

Rank 6492 Gelezen 454 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 118 Favoriet 12 Recensies 24
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 1   Topics 0
Er is iets met Emma. Ze is anders dan andere mensen. Ze weet hoe dat komt, maar ze ontdekt al op jonge leeftijd dat ze daar beter niet openhartig over kan zijn. Het noodlot lijkt een oogje op haar te hebben. ze verliest steeds mannen waar ze van houdt. Dat maakt haar woedend. De woede zoekt een uitweg in een niet alledaagse vorm.

Er is iets met Cees. Dat komt door een gebeurtenis uit zijn jeugd, die zijn leven blijft beïnvloeden. Cees is verliefd op Emma. Maar hij vindt Emma vreemd. Te vreemd. Hij verlaat haar. Emma wil hem terug. Cees weigert. De gevolgen zijn niet te overzien.

Literaire thriller
Thriller
Karakter Uitgevers BV
09 april 2009
23 mei 2013
9789061127703 , 9789045201016 , 9789045205038

Een verhaal door meerdere brillen bekeken

door: Cees van Rhienen 3 likes
Introductie is nauwelijks nodig. Nederland en Vlaanderen kennen haar als de auteur die “ergens in Noord Holland” woont. Met haar vijf eerdere boeken scoorde ze steeds hoog. Je zou denken dat de lat nauwelijks hoger kan liggen. Toch doet Loes den Hollander weer een gooi naar de top, ditmaal met de...

Reacties op: Driftleven