Haar duistere hart

Haar duistere hart

Rank 89 Gelezen 22 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 380 Favoriet 4 Recensies 0
Thrillers & Spanning Lijsten 2 Spots 1   Topics 0

Susan Wheeler is een toegewijde moeder. Iedere dag brengt ze haar kinderen naar school, en iedere middag haalt ze hen weer op. Tot vandaag. Vandaag geeft Susan haar drie kinderen een kus voordat ze vertrekt, om nooit meer terug te keren.

Als Susans moeder Mary van haar verdwijning hoort, is ze extreem ongerust. Haar dochter logeerde al een tijdje bij haar omdat ze het zwaar had, maar Susan houdt van haar kinderen en zou ze toch nooit zomaar achterlaten? Susans zus Clare denkt er anders over. Het is nét iets voor haar zus om zomaar te verdwijnen. Susan zoekt altijd aandacht, liegt al jaren tegen haar familie en glipt ’s nachts regelmatig het huis uit. Maar als de uren overgaan in dagen wordt zelfs Clare bang.

Als Mary wanhopig op zoek is naar antwoorden, vindt ze Susans dagboek en ontvouwt zich een duister geheim uit haar dochters jeugd. Het laatste bericht in het dagboek leidt de politie naar het lokale park, waar ze een man dood aantreffen. Iedereen blijft achter met de verlammende vraag of Susan is verdwenen omdat ze het slachtoffer is… of de dader.

Spannende boeken algemeen
Thriller