Toen ze verdween

Toen ze verdween

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 27 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Dé pageturner voor fans van Robert Bryndza en M.J. Arlidge

Na een geslaagd feestje liep Samantha in haar eentje door een drukke straat naar huis, een route waar ze normaal gesproken slechts tien minuten over deed. Ze kwam nooit thuis aan. Zeven jaar na haar verdwijning, op de dag dat ze eigenlijk haar vijfendertigste verjaardag had moeten vieren, ontvangt haar beste vriendin Diane een brief die geadresseerd is aan Samantha. Als ze de envelop opent, haalt Diane er een verjaardagskaart uit en een vingernagel die in een oudroze kleur is gelakt. Dezelfde kleur die Samantha altijd droeg.

De politie besluit de nagel te analyseren, maar het resultaat verwijst niet naar Samantha. De nagel blijkt afkomstig te zijn van een andere vrouw, Jade Ashmore. Jade werd vermoord aangetroffen, alleen niet zeven jaar geleden. Haar moord vond plaats in de nacht voorafgaand aan de bezorging van de envelop…

Over de Gina Harte-serie

‘Een echte pageturner.’ Leidsch Dagblad

‘Echt voor de liefhebbers van onze andere favorieten, zoals Arlidge en Bryndza!’ Marianne van ’t Hof-de Jong, Primera, Panningen

‘Zodra je de eerste zin leest, kun je het boek niet meer wegleggen.’ NBD Biblion

Spannende boeken algemeen
Thriller