Jezelf leren afsluiten voor allerlei energieën

Jezelf leren afsluiten voor allerlei energieën

Ik liep al enige tijd rond met het idee om een boek te schrijven over hoe je jezelf voor allerlei negatieve en zware energieën kunt leren af te sluiten. Ik realiseer mij maar al te goed dat datgene waar ik over wil gaan schrijven voor iedereen duidelijk moet zijn. Dat valt niet mee want iedere lezer heeft zo zijn eigen (spirituele) ervaringen en niveau van bewustzijn. Ik ben me mijn hele leven al bewust van allerlei paranormaal verklaarbare en onverklaarbare energieën. Als kind was ik hier soms best weleens bang voor. Maar gelukkig heb ik mezelf, helaas wel helemaal alleen, hier doorheen gesleept.
Ik wil graag met dit boek iedereen die voor spirituele thema’s open staat bereiken en waar ik kan, advies geven. Ik zal proberen om op verschillende manieren iets over deze energieën uit te leggen.
Paragnost/helderziende Ron Malestein.

Info websites boeken en praktijk. Ook persoonlijk (telefonisch) paranormaal advies. Studietip de cursus. 'Help, ik ben hooggevoelig, wat nu?
Zie: www.malestein.info of www.deaura.nl
Religie & Spiritualiteit