Op weg naar meer innerlijk licht

OP WEG NAAR MEER INNERLIJK LICHT Er zijn in het universum enorm grote krachten werkzaam die de hele evolutie begeleiden. Door mijn paranormale gaven is het ontzag hiervoor enorm toegenomen. Maar het is voor mij beslist niet altijd eenvoudig om deze krachten te voelen en te begrijpen wat er volgens het karma moet gebeuren. De teksten kunnen dienen als kleine sleuteltjes, misschien openingen in een bepaalde richting. Jou van tevoren karmische levenspad zul je niet kunnen ontlopen, maar het hebben van meer geestelijk inzicht kan je enorm steunen tijdens problemen van het leven. In mijn leven heb ik steeds sterker ingezien dat het onverstandig is om over andermans leven te oordelen. Je weet namelijk nooit wat iemand karmisch gezien moet meemaken en doorstaan. Een mens kan wel voor 1001 verschillende opdrachten worden geboren: zowel voor hele mooie als in onze ogen hele lelijke opdrachten. Ons bewustzijn is nog veel te klein om dit te begrijpen en te kunnen overzien. PARANORMAAL STUDIECENTRUM DE AURA Paranormale boeken, spirituele boeken en diverse cursussen. Meer info zie: www.paranormaalbewust.nl Website praktijk Ron Malestein: www.ronmalestein.nl

Is Op weg naar meer innerlijk licht het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Op weg naar meer innerlijk licht