Tips voor een vermoeide aura

Tips voor een vermoeide aura

Afbeelding voorkant boek:
Sluit met je handen je zonnevlecht (je buikchakra) af.

Ik heb al meer dan 30 jaar als paragnost en als magnetiseur praktijkervaring met cliënten met allerlei lichamelijke en psychische klachten. Ik probeer zo goed als ik kan me een beeld te vormen van de oorzaak van de klachten van een persoon. Het is voor mij heel prettig en handig om gebruik te maken van mijn paranormale gaven. Het spreekt mij persoonlijk aan om iemand zoals ik dat zelf altijd noem, een zetje in de goede richting te geven. De bedoeling van het schrijven van dit boek is om de lezer enkele nuttige tips te geven om je gezondheid te verbeteren. Van stress, onrust, moeheid en zenuwzwakte wordt niemand gelukkiger. Ik ben me er goed van bewust dat iedereen vanuit zijn eigen achtergrond dit boek zal gaan lezen. Dat geeft niet. Ik probeer vanuit verschillende richtingen goede tips aan te reiken. Ik zou willen zeggen: van zeer spirituele tot hele eenvoudige tips uit de volksgeneeskunde door de eeuwen heen.

Praktijk magnetiseur/helderziende Ron Malestein
Websites boeken en praktijk: www.malestein.info en www.deaura.nl
Religie & Spiritualiteit
Mijnbestseller.nl