Paranormale momenten

Dit is een leuk en leerzaam boekje met een aantal interessante paranormale zaken/begrippen. Speciaal voor de jeugd/jongeren maar ook interessant om door oudere belangstellenden te worden gelezen. Het is een eenvoudig overzicht van de paranormale wereld waar we allemaal in leven. Ik had zelf op de lagere en middelbare school ook vreemde ervaringen. Ik heb dit geschreven om belangstellenden (jong en oud) meer informatie te geven over deze bijzondere onderwerpen. We leven nu gelukkig in een tijd waarin we best met elkaar hierover kunnen praten.
Tip - Na dit boekje zou je het boek ‘Allerlei Paranormaliteiten’ van mij kunnen gaan lezen.

Uitleg over paranormale en spirituele zaken.
Interessante ingezonden paranormale verhaaltjes.
Een klein paranormaal woordenlijstje.

Praktijk spiritueel schrijver / paragnost Ron Malestein. Voor advies en begeleiding zie website: www.malestein.info (Ook telefonisch paranormaal advies).

Is Paranormale momenten het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Paranormale momenten