9200000119426712

Mooie moorden deel 1 - Volgerland

Rank 123 Gelezen 12 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 9 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning   Topics 0

Zoë Janssen is rechercheur en woont met haar twee zoontjes op het overzichtelijke, soms zelfs saaie Zuid-Hollandse eiland Goeree-Overflakkee. Dan vindt er een bizarre moord plaats. Iemand lijkt hiermee de mensen op het eiland ter verantwoording te willen roepen. Maar waarvoor?

Een tweede moord laat het eiland trillen op zijn grondvesten. De druk op het onderzoeksteam neemt toe. Zeker wanneer zakelijk en privé door elkaar beginnen te lopen en zowel Zoë als haar gezin beveiligd moeten worden. Terwijl ze erachter probeert te komen wie er achter haar aan zit, beseft Zoë dat niks ooit meer hetzelfde zal zijn.

Zoë Janssen (1)
Kobo Original
04 oktober 2019
9781989510537

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker

Lezersrecensies (2)

Op het puntje van mijn stoel

door: Heike 1 like
Leest makkelijk en snel en spannend genoeg zodat ik het niet weg wilde leggen. Leuke bijkomstigheid was dat het voor een ‘geboren en getogen overkanter’ erg herkenbaar was, leuk om zo over het eiland te lezen.
ebook

Mooi begin!

door: Gerda Brodelet 1 like
'Volgerland' is het 1ste verhaal van de 4-delige reeks 'Mooie Moorden', uitgegeven door Kobo Originals. Hoofdpersonage is Zoë Janssen, rechercheur op een Zuid-Hollands eiland, waar ze woont met haar 2 zoontjes. Het verhaal komt onmiddellijk op dreef en leest heel gemakkelijk. De spanning is vrij...
ebook