Zijn laatste wil

Rank 4545 Gelezen 197 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 58 Favoriet 3 Recensies 10
Thrillers & Spanning Lijsten 5   Topics 0

Het begint allemaal op een stormachtige avond in Londen. Deborah en Simon St. James hebben net Thomas Lynley en Lady Helen uitgezwaaid en staan op het punt te gaan slapen. Maar dan klinkt de deurbel lang en indringend. Voor de deur staat de broer van een oude vriendin uit Amerika. Hij vertelt hen dat zijn zus op het Engelse kanaaleiland Guernsey is opgepakt wegens moord. Deborah staat perplex, want moord is wel het laatste wat ze van haar vriendin verwacht.

Samen met St. James reist ze af naar Guernsey om daar alles te doen wat in haar macht ligt om haar vriendin te bevrijden. Zels als ze daarvoor Thomas Lynley moet inschakelen.

Thriller
Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
A place of hiding
Thomas Lynley & Barbara Havers (12)
Rie Neehus
A.W. Bruna Uitgevers
01 januari 2003
28 augustus 2018

Te breed uitgesponnen

door: Ine Jacet 1 like
Zijn laatste wil, zo heet het nieuwe boek van Elizabeth George. De meeste boeken van deze schrijfster heb ik met veel plezier gelezen. Ik was dan ook zeer benieuwd naar haar meest recente. Het boek telt meer dan 600 bladzijden en het speelt zich af op Guernsey. Op de omslag staat dat het een Thomas...

Reacties op: Zijn laatste wil