Zwaar verliefd!

Zwaar verliefd!

Rank 5130 Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0

Eigenlijk zijn mijn vriendinnen en ik net Sex and the City. Al heb ik in geen tijden seks gehad. En die stad waarin ik woon is ook niet echt New York of zo. Sommigen zouden het misschien een dorp noemen. We zijn trouwens ook maar met z'n drieën, maar ik weeg in mijn eentje wel net zoveel als Carrie en Samantha bij elkaar. Dat compenseert die ontbrekende vierde vriendin dan weer wel.

Aan het woord is Isa, een jonge dierenarts die worstelt met haar gewicht, haar werk en de liefde. Helemaal nu ze als een blok is gevallen voor Ruben, de ontzettend aantrekkelijke eigenaar van een labrador waar ze een levensreddende actie bij heeft uitgevoerd. Maar hoe zorgt ze er nou voor dat hij net zo gek op haar wordt als op zijn hond?

Chantal van Gastel is de bestsellerauteur van Zwaar verliefd!, Zwaar beproefd!, Zwaar verguld!, Geknipt voor jou, Zoek het maar uit, Ik wist het en de verhalenbundels 21 Zomers en Winter in New York. Ze heeft een grote schare fans, wat haar heel wat prijzen en nominaties heeft opgeleverd. Van haar boeken zijn meer dan 250.000 exemplaren verkocht.

The House of Books
01 januari 2022