A van Steeg VIP Club

Hedwig Wiebes heeft met Wat er is haar debuut geschreven en is een persoonlijk verhaal over haarzelf en haar partner. Zou jij het aandurven om alles achter je te laten en met een oude Volkswagen bus eropuit te gaan en de wijde wereld te ontdekken? Dit is precies wat de auteur en haar vriend besluiten te gaan doen.

Wat er is, is een boek die makkelijk leest en je leert Hedwig steeds beter kennen. Het is een open en fascinerend geschreven boek waarbij ze niks achterwege lijkt te laten. Dit maakt voor mij dit boek zo bijzonder. Er zijn veel mensen die worstelen met hun huidige leven, maar durven hun zekerheden en/of luxe niet op te geven. Ze willen wel wat anders, maar hoe! Hedwig Wiebes laat zien dat het kan.

Naast de persoonlijke verhalen die Hedwig deelt met de lezer, vertelt ze veel over de omgeving en de mensen die ze ontmoet. De persoonlijke ontwikkeling die ze doormaakt is bijzonder en raakte mij met momenten. Wat alleen met je partner in een vreemd land met soms tegenslagen en soms prachtige ervaringen.

Wat er is is een openhartig persoonlijk geschreven boek die veel mensen zal inspireren om hun hart te gaan volgen. Hoe? Dat maakt niet uit, maar neem de stap en ga het avontuur aan.

Voor een debuut vind ik het boek goed geschreven en een aanrader. Het is een eyeopener die inspireert. Ik had het boek snel gelezen, mede door de fijne prettige schrijfstijl van Hedwig. Nergens is het moeilijk geschreven en het persoonlijke maakt dat ik het snel las. Inmiddels heb ik het boek al vaker gepakt om even weer wat stukjes te herlezen. Ik heb genoten van hun ervaringen en respect dat ze dit wil delen met de lezer. Tuurlijk is het voor haar een bron van inkomen, maar je moet het ook maar willen.

Hedwig Wiebes is journalist en schreef voor verschillende kranten en tijdschriften. Zo schreef ze voor Volkskrant en Viva en houdt ze haar eigen blog bij. Op haar Instagram zijn foto’s te bewonderen van de reizen door de verschillende landen. Leuk om eens naar te kijken als je het boek aan het lezen bent of gelezen hebt.

Reacties op: Een fascinerend en persoonlijk debuut

Wat er is - Hedwig Wiebes
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 20,99