Recensie Let it snow

Deja vu, dat gevoel kennen we allemaal wel. Maar heb je het ook wel eens bij boeken gehad? Ik deze keer wel, terwijl ik de eerste paar bladzijdes las, kwam het me al bekend voor. Verder in het verhaal werd het duidelijk, dit boek had ik al eens gelezen. Toen ik dit boek toegestuurd kreeg had ik mijn twijfels, drie schrijvers op 1 boek word dat niet verwarrend. Het antwoord is nee dit was zeker niet verwarrend. Het zijn drie verhalen die na elkaar verteld worden, niet door elkaar dus. Daarna kwam de vraag, komen deze mensen nog bij elkaar aan het eind, het antwoord daarop? Ja zeker alles komt uiteindelijk bij elkaar. Een geweldige schrijfstijl, lekker makkelijk te lezen geen moeilijke woorden een echt feelgood boek. En wat wil je nog meer in de wintermaanden. Je kan je gelijk aan de personen binden omdat ze heel goed worden uitgewerkt gelijk in het begin van de verhalen. Zo zijn de relaties die de personages hebben heel duidelijk. Dat maakt het makkelijk te lezen, je hoeft je tussendoor niet steeds af te vragen wat de relaties tot elkaar zijn, of terug te lezen. Als je kijkt naar de schrijfstijlen van de drie schrijvers, lijken die redelijk op elkaar, en dat maakt het verhaal ook sterk. Een humoristisch en romantisch verhaal, waar je lekker mee op de bank gaat zitten met een kop thee en een dekentje! Zeker een 4 sterren boek!

Meer recensies van Danique ( xaboutbooksx )