Page turner

Agnes 10 maart 2022

Nadat ik online al van alles over dit boek gelezen en én al op mijn to-read lijstje had gezet, zag ik dat Thrillzone een leesclub over dit boek organiseerde. Natuurlijk schreef in me in en was één van de gelukkigen die mee mocht doen. Thrillzone en de crime company hartelijk dank voor dit boek.
Omdat ik momenteel veel tijd heb om te lezen was ik van plan om pas een week na ontvangst in het boek te beginnen, maar dat lukte niet helemaal en binnen twee dagen na ontvangst had ik het boek uitgelezen.
Het boek krijgt van mij ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Het verhaal.
Julia Menken heeft 5 jaar en 3 maanden geleden iets afschuwelijks meegemaakt als rechercheur. Daarom is ze daarna als profiler gaan werken en werkt alleen nog aan cold cases.
Dan wordt er een vijftienjarige jongen dood gevonden. De officier van justitie, Maarten, wil dat Julie als profiler aan deze zaak meewerkt.
Julia ziet dat helemaal niet zitten, maar ze kan niet weigeren. Dan zou ze haar baan kwijt kunnen raken.
Voor deze zaak moet ze dagelijks naar Arnhem, terwijl ze in Zoetermeer woont. Één rechercheur werkt haar duidelijk tegen en dat maakt het allemaal nog moeilijker
Dit vraagt dus naast dat ze zeer intensief met de zaak bezig is ook veel van haar gezin.
Haar man Daniël kan daar niet altijd evengoed mee omgaan en dat geeft thuis regelmatig problemen.
Daardoor slaapt ze steeds minder en de zaak van jaren geleden komt weer helemaal boven.
Ze wordt heen en weer geslingerd tussen de problemen op haar werk en thuis.
Kan ze voldoende alert blijven om de zaak op te lossen? Zullen haar collega,s eindelijk naar haar luisteren?
Kan Daniël de zorg voor de kinderen aan of escaleert dat?
Kortom, het boek leest als een trein en is zéér moeilijk weg te leggen

Meer recensies van Agnes