Heerlijk om bij weg te zwijmelen!

Amarins 21 februari 2024
Om op het grootste feest van oudjaarsdag binnen te komen, heb je een partner nodig. Laat dat nou net iets zijn wat Emily niet heeft. Maar als het aan haar ligt, blijft ze liever thuis. Toch laat ze zich overhalen door haar broer om voor één avond de fake date van zijn beste vriend te zijn.

Wat een heerlijke novelle heeft Sheila Devaro met dit verhaal afgegeven. Vanaf de eerste bladzijde zit je helemaal in het verhaal. Het leest lekker vlot en de personages komen meteen helemaal tot leven.

De personages, in eerste instantie Emily en Maxim, ga je vanaf het begin meteen van houden. Ze zijn ondanks dat het een novelle is goed uitgewerkt. Je leert ze stuk voor stuk goed kennen. Eén personage kon ik wel schieten, dat was hun moeder. Gelukkig maakt ze aan het einde van het verhaal veel goed. Ryder stal mijn hart, wat een heerlijke vent!

Devaro schrijft erg beeldend en weet de lezer tot het einde toe te boeien. Hier en daar zaten er wat clichés in, maar dat heeft me absoluut niet gestoord. Het is van begin tot einde genieten van een heerlijk romantisch verhaal waar de liefde alleen maar groeit en dat je dichtslaat met een glimlach.

Eén avond is absoluut een aanrader. Heerlijk even wegzwijmelen met Emily , Maxim en Ryder is alleen maar genieten. Gelukkig krijgt Maxim nog een eigen verhaal want van hem wil ik ook zeker meer weten!

Meer recensies van Amarins