Smaakt naar meer!

Amarins 17 april 2024
Annefleur heeft een succesvol en super fijn leven, al is dat in haar dromen. De baan die ze heeft is saai en haar vriend Lars vindt ze onderhand ook mega saai. Maar hoe kun je dit veranderen? De wint een reis naar Egypte en besluit lekker op reis te gaan. Daar ontmoet ze backpacker Joris. Een grappige en avontuurlijke man. Ze denkt dat hij alles heeft wat zij mist in haar relatie. Ze besluit een eind aan haar relatie met Lars te maken en volgt Joris op rondreis door Azië. Ze weet het bijna zeker, haar leven gaat veranderen en eindelijk heeft ze het geluk gevonden.

Wat heeft Sandra een heerlijk debuut neergezet met Een onverwachte bestemming. Het is een echte feelgood waarmee je je heerlijk wat uurtjes kunt vermaken.

De schrijfstijl van Sandra moest ik wel aan wennen. Het is af en toe schakelen tussen verschillen tijdslijnen. Deze zie je niet aankomen en dat geeft verwarring. Naarmate het verhaal vordert wordt het beter.

De personages zijn goed uitgewerkt. Vooral Annefleur maakt een mooie groei door. Door op reis te gaan komt ze zichzelf regelmatig tegen en gaat ze nadenken over haar leven. Ze leert keuzes te maken en groeit uit tot een vrouw die weet wat ze wil. De mannen in dit verhaal zijn goed neergezet. Wat een irritante kerels, maar ze maakten het verhaal wel helemaal af. En uiteindelijk wisten ze me nog te verrassen ook!

De gebeurtenissen in dit verhaal voelden voor mij niet altijd even realistisch en soms wat overdreven. Tegelijkertijd maakte dat ook dat ik zo genoten heb. Want hierdoor ontstonden er hilarische en grappige situaties waarvan ik erg genoten heb en af en toe heerlijk om gelachen heb.

Een onverwachte bestemming is een mooi debuut en een super leuk feelgood verhaal. De humor en de leuke personages hebben me verrast en zeker laten genieten. Ik kijk uit naar meer van de hand van Sandra. Op naar nog veel meer fijne feelgood!

Meer recensies van Amarins