Feelgood zoals ik ze zo graag heb!

Amarins 01 mei 2024
Wie van echte feelgood houdt en van boeken over boeken, moet absoluut dit boek lezen!

Wat een geweldig eerste deel uit de Sandy Cove-serie. Alles aan dit verhaal is leuk en voelt hartverwarmend.

Dit is een verhaal dat echt je hart steelt, je laat genieten en naar een omgeving laat gaan waar je niet meer weg wilt. Personages zijn geweldig, van jong tot oud, van leuk tot irritant.
De verhaallijn is zo fijn, zo mooi neergezet en de schrijfstijl is zo lekker, zo vlot, zo dat je door het boek heen vliegt.

Dit is nou echt hoe feelgood moet zijn. Hier en daar is het verhaal cliché, maar dat weet de auteur af te wisselen met originele wendingen en ook originele gebeurtenissen. Ook wil ze de lezer een hele duidelijke boodschap meegeven aan de hand van een stukje diepgang. Als je dit boek dichtslaat heb je genoten van mensen die een tweede kans pakken, die het leven weer oppakken en de toekomst zonnig tegemoet gaan!

Wat mij betreft is dit eerste deel een geweldige aanrader! Gelukkig komt morgen deel 2 uit. Wat kijk ik daar naar uit!

Meer recensies van Amarins