Sasja Winters- Het perfecte plaatje

Amber Drenth 02 april 2024
Fay en Liam zijn na 3 jaar verloving nog altijd niet getrouwd en gek genoeg lijkt Fay degene te zijn die nu de boot afhoudt. Terwijl het Liam steeds duidelijker wordt waarom dit zo is, komt zijn broer Justin met groot nieuws: hij gaat trouwen en wel op Aruba! Maar tegelijkertijd heeft ook Fay groot nieuws voor Liam. Fay stelt opnieuw haar eigen bruiloft uit, en is druk bezig met het voorbereiden van de grote dag van Justin en zijn aanstaande, River. Maar de roodharige River lijkt Fay net iets te perfect. Ze probeert te bewijzen dat de bride to be er een dubbele agenda op nahoudt, maar werkt zichzelf behoorlijk in de nesten als het allemaal heel anders in elkaar stelt. Bedriegt Fays intuïtie haar en vormen Justin en River dan toch het perfecte plaatje? Of bestaat zoiets helemaal niet in de liefde?

Het perfecte plaatje is deel 3 in de Bon Bini Bruiloft reeks en ik raad je zeker aan om ook de eerste twee delen te lezen. Hierdoor leer je de personages beter kennen, maar ook omdat het gewoon een heerlijke serie is. Uiteraard is dit deel ook weer lekker vlot, beeldend en vermakelijk geschreven.
Ik ben dol op Fay en haar relatie met Liam, maar ook haar karakter is natuurlijk vermakend. Haar heerlijke humor, de fantastische bijnamen die ze iedereen geeft, de situaties waar ze zich in bevindt maar ook hoe ze altijd voor iedereen klaarstaat. Dat werd in dit deel heel duidelijk. Fay doet er alles aan om River te ontmaskeren omdat ze het Justin niet gunt om gekwetst te worden.
Wel moet ik even vermelden dat ik geschokt was door het begin. Dat had ik niet verwacht. (Als je het hebt gelezen, weet je waar ik het over heb. Ik ga geen spoiler geven)
Ondanks dat dit een mooi afgesloten einde had vind ik het jammer dat het voorbij is. Ik wil nog meer van Fay!
Kortom een heerlijke feelgood verhaal weer vol met humor maar ook zeker met een licht emotioneel tintje, maar niet overheersend. Het blijft een heerlijke feelgood.

Meer recensies van Amber Drenth