Voorspelbaar en traag

André 15 juni 2015
In het begin is het verhaal erg moeizaam door te komen. De hoofdpersoon (Rachel) zit vol zelfmedelijden en heeft een groot drankprobleem (iets dat op een gegeven moment echt gaat irriteren bij mij als lezer).. Pas na zo'n 200 blz. komt er vaart pas wat vaart in het verhaal en wordt het enigsinds spannend. Helaas had ik bij blz 80 al een vermoeden wie de dader was, en dat bleek ook juist te zijn. Met andere woorden, een beetje voorspelbaar op dat gebied.

Dit is misschien een leuk boek voor de lezer die maar af en toe een boek leest maar voor de ervaren lezer is het, naar mijn mening, niets bijzonders. Het is makkelijk toegankelijk geschreven maar zit vol met clichés en onlogische situaties.

Dit is geen boek dat ik mijn vrienden en familie zal aanraden om te lezen.

Meer recensies van André