Liefde is overal, die maakt de cirkel weer rond.

Angela 24 februari 2024
Het laatste deel in de breekbaar-serie en zeker een goede toevoeging aan de serie. Met nieuwe onderwerpen die ze aan het licht brengt.

Dit is wel een keer een heel ander verhaal als andere, omdat over twee mannen gaat. Toch vind ik het zeker niet onprettig lezen, omdat niet over de top is gedaan. William en Geert spelen nu de hoofdrol in het verhaal. Ze zijn mensen met elk hun eigen probleem en verleden. Net zoals een ander personen in de serie.

Vind het einde echt zo leuk gedaan. Vond dat zo leuk om te lezen. Maakt de complete serie toch voor mij meer af.

Al miste ik wel de “magie” tijdens het lezen. Wat in de andere boeken wel had, miste ik iets wat de andere delen wel hadden. Kan niet precies uitleggen, vanwege spoilers. Al is dit verhaal nog steeds super leuk om te lezen.

Sommige momenten waren weer echt leuk/grappig om te lezen. Ryanne weet ook in dit verhaal de balans goed te houden.

Meer recensies van Angela