Een Disney boek die je als fan wilt lezen.

Angela 24 februari 2024
Als je een boek over Disney wilt lezen die niet zwaarbeladen is, is dit echt een aanrader. Het is geen saai schoolboek om te lezen. Door de fijne manier van schrijven, lees je alles ook een stuk makkelijker weg. Ook hoe het boek is opgebouwd helpt mee, het houd een fijne sfeer.

Er komen verschillende onderwerpen aanbod. Het ontstaan tot de problemen die Disney heeft. Alles is het juiste hoofdstuk behandeld, waardoor het overzichtje blijft. Het geeft je nieuwe als oude inzichten. Veel punten verbaasde mij tijdens het lezen.

Om het geen zwaar beladen boek te maken, hebben ze leuke extra pagina in gestopt. Van fancheck tot mini quiz voor jezelf. Door de vele afwisselingen blijft geboeid lezen.

De vele quote die je tussen ook ziet, laten je ook nadenken. Ze passen bij het onderwerp van dat moment of als afsluiting.

Als je meer over Disney en allerlei onderwerpen rondom het bedrijf wilt weten, is dit een aanrader te lezen. Het is een compleet boek.

Ik ben heel blij dat ik dit boek heb gelezen en meer te weten ben gekomen voer Disney.

Meer recensies van Angela