Het kan ook nooit normaal gaan.

Angela 24 februari 2024
Wat een spannend verhaal is dit om te lezen! Het speelt met je emoties van begin tot einde. Je zit vanaf pagina 1 meteen in het verhaal. En je stopt pas met lezen als het boek uit is. Je wilt gewoon weten hoe het verder gaat.

Er komen verschillende onderwerpen voorbij en sommige vond ik vrij heftig om te lezen. Al past het wel bij “de wereld” waarin het geschreven is. Ben blij dat Mariëlle de balans wist te bewaren en niet alles “zwaar” beladen te maken. Dat er ook genoeg leuke momenten in het boek verwerkt zitten.

Kyler als Layne zijn goed uitgedacht en uitgewerkt in het verhaal. Ze hebben beide een sterkte karakter en een eigen wil in het verhaal. Al vond ik Layne soms beetje vervelende door bepaalde acties die ze maakte. Al paste dit wel bij karakter in het verhaal.

Mariëlle haar schrijfstijl is fijn om te lezen. Ze weet je aandacht vast te houden. Ze weet hun wereld goed neer te zetten en niet alleen Kyler en Layne zijn goed uitgedacht. De andere personen erom heen zijn goed over nagedacht. Je zit tijdens het lezen echt even in hun wereld en je baalt als je klaar ben met lezen.

Meer recensies van Angela