Ineens kan alles allemaal veranderen

Angela 24 februari 2024
De vrolijke titel laat niks verhullen van wat Roy en Krista hebben meegemaakt in hun leven. Die waren niet bepaald roze geur en manen schijn. Tamara weet het over te brengen zonder dat het niet te zwaar beladen werd met lezen.

Tamara heeft een fijne schrijfstijl. Door de vlotte manier van schrijven, vlieg je door het verhaal heen als lezer.

Vond jammer dat het verhaal mij niet vanaf het begin aangreep. Vond het begin iets te oppervlakkig over komen. Pas toen het verhaal begon te lopen en er van alles gebeurde, kwam ik pas goed in het verhaal.

Sommige overgangen vond ik ook verwarrend om te lezen. Het werd goed aangeven als er verleden tijd hoofdstuk kwam. Toch was ik het soms even kwijt, waar we nu met het verhaal zatten. Omdat de overgang naar de heden hoofdstukken mij dan verwarde.

Het hele verhaal idee is goed bedacht. Het laat ook meteen een andere kant in mensen in hun leven zien. Ook van de bijpersonen in het verhaal. Vond dat knap neergezet van Tamara.

Als je van feelgood houd is het wel een aanrader om zeker een keer te lezen!

Meer recensies van Angela