Realistisch en confronterend

Annelies1960 27 april 2021
In het boek zitten verschillende verhaallijnen en hoofdpersonen. Ik vond het verhaal van Rafaely en Sharina het meest aangrijpend. Ik zou zo graag een betere wereld voor hen wensen. Wat Chris en zijn zus overkomt is erg realistisch. Ik zou niet zo gauw naar Curacao afreizen. Terwijl het me een schitterend eiland lijkt. Ik houd van zon, zee, strand en mooie kleuren. Het verhaal kreeg me helemaal te pakken toen Chris met de marine hulp ging bieden op een eiland waar een orkaan overheen gegaan was.
Norman schijft pakkend, ik hoefde geen moeite te doen om me voor te stellen hoe het daar was en rook. En uiteindelijk komen de verschillende verhaallijnen ook erg mooi samen en valt alles op z'n plaats. Ik had de afloop niet helemaal voorzien. Ik vond het spannend hoe alles samen kwam.
Kortom: een aanrader voor iedereen die een spannend realistisch geschreven boek wil lezen.

Meer recensies van Annelies1960