Sterk debuut

Annemarie 12 oktober 2019
De cover van dit boek heeft me meteen gegrepen. Geweldige foto en een dame wiens blik je zo aanstaart dat je er bijna ongemakkelijk van wordt - op een positieve manier. Zij mocht dus niet in mijn collectie ontbreken. Het verhaal dan: Een jonge politieagente in wording leidt een druk leven dat op het punt staat volledig te veranderen. Door de vele personages en gebeurtenissen heb je even tijd nodig om het boek in je op te nemen, maar zodra je daar bent, gaat het verhaal razendsnel vooruit. Dit is een boek dat perfect door een oude rot in het vak had kunnen geschreven worden. Degelijk, snel en vlot, met een taalgebruik dat toegankelijk is voor iedereen en je meevoert doorheen het verhaal.
Ik heb oprecht genoten van Fatale Keuzes en ben ervan overtuigd dat deze auteur nog veel mooie boeken zal produceren. Aanrader.

Meer recensies van Annemarie