#Lief, boven verwachting leuk

Annette Bons 26 oktober 2019
Via de Leesclub van Hebban, kreeg ik de kans om mee te lezen in #Lief.
Een boek uit het genree feel good. Normaal niet en genre wat mijn voorkeur heeft, want meestal kies ik voor, maar je moet af en toe uit je comfort zone stappen en dit leek me een leuke gelegenheid. Sterker nog: het was leuk. In een leesclub deel je je ervaringen tijdens het lezen van een boek in stapjes met andere lezers. Leuk om te zien hoe een ander het lezen van het boek ervaart. Dus dank Hebban!
Het verhaal vond ik nogal rommelig en van-de-hak-op-de-tak. Gaandeweg het verhaal leer je de persoon Flo beter kennen. Flo blijkt meer diepgang te hebben dan wordt beschreven lijkt het. Ze is gescheiden en heeft een zoontje. Maar bij Flo speelt er veel meer door haar hoofd. Hoe moet ze verder met het leven. En de grote vraag is: wie is toch dat jongetje dat ze steeds ziet en die tegen haar praat? Er komt steeds meer boven over het wat er is gebeurd in het leven van Flo. Ze is van de spontane acties, sluit vriendschap met een trucker en er gebeuren meer onvoorziene dingen. Toch verandert Flo langzaam door wat er allemaal op haar pad komt. Samen met haar zoontje Sebastiaan gaat ze niet meer dringend op zoek en lijken er goede dingen op haar pad te komen.
Een lekker boek wat mijn verwachtingen overtrof.

Meer recensies van Annette Bons