Spannend, maar toch ook weer niet

Atse 08 juni 2020
Een bijzonder kort verhaal van Thrillerschrijver M.J. Arlidge. Dit zorgt er mede voor dat het verhaal erg direct is. Weinig poespas en ellenlange uitweidingen. De spanning is van pagina 1 of in dit geval pagina 5 voelbaar en blijft tot het het einde.

Mijn negatieve punten: ik heb geen moment getwijfeld over de mogelijke dader. Het verhaal was tekort voor een ander plot. Voor een verhaal van 90 pagina’s vond ik het aantal “naar bed met elkaar” momenten erg veel, dit is minimaal 3 keer beschreven. Had voor mij niet gehoeven en voegde ook niet extra's aan het verhaal.

Het was een vermakelijk verhaal, niet goed maar zeker niet slecht. Als de auteur meer pagina’s tot zijn beschikking had gehad dan had hij wellicht meer kunnen verrassen in het plot.

Het boek krijgt van mij een: *** (3 sterren)

Meer recensies van Atse