Spannend en meeslepend

AttieDotinga62 04 juli 2023
Recensie van het boek ‘Als twee druppels Bloed’ , geschreven door Sophia L. Montomery.

Flaptekst;
In een klein dorpje in het verste eind van de Lage Landen wordt iets groots verborgen gehouden en Olivia doet er alles aan om uit te vinden wat dat is .Haar bloedlust is geen normale bloedlust. Als haar hele leven overhoop is gehaald en ook nog haar geliefde broer verdwijnt wordt het nog moeilijker om die bloedlust in toom te houden. Daarnaast moet ze het opnemen tegen Jake, de meest gevaarlijke militair van de Lage Landen, en het geheim dat ze ontrafelt zal alles veranderen waar ze ooit in geloofd heeft.
Verraad, vriendschap en lust.
Leeservaring;
Vanaf de eerst bladzijde heeft het spannende verhaal me meegesleept. Ik kon het gewoon niet wegleggen. Het is erg beeldend geschreven en ik verdween dan ook helemaal in de wereld van Olivia. De ontdekkingen die ze langzamerhand doet zijn niet helemaal meteen te doorgronden waardoor het voor de lezer ook spannend blijft en je eigenlijk in de schoenen van Olivia blijft meelopen.
Het boek telt 424 bladzijden maar het verhaal is wat mij betreft nog niet afgelopen.
Fantastisch verhaal Sophia, bedankt dat ik het mocht lezen.

Meer recensies van AttieDotinga62