Geweldig boek

AttieDotinga62 15 maart 2020
Hink-stap-leef
Tweesprong, door Monique Goozen.

In het boek lopen drie lijnen, drie verschillende verhalen van drie verschillende vrouwen. Filippa, Karlijn en Anne. Al deze vrouwen hebben ervaringen in hun leven opgedaan die ervoor zorgen dat ze niet zo snel meer vertrouwen hebben in de liefde en het leven. Toch komt dit weer op hun pad.
Langzaam ontvouwt zich het leven van deze vrouwen en komt dan samen in de bibliotheek.

Ik heb dit boek met heel veel plezier gelezen. Het kroop onder mijn huid en ik wilde steeds verder lezen. Monique schrijft op een manier waarop je het gevoel hebt dat je erbij bent en het samen beleeft met de hoofdpersonen.
Het is een boek van hoop- geloof-liefde. De karakters zijn goed uitgediept en er is genoeg ruimte om te ontdekken waarom de personen zijn, denken en handelen zoals ze doen.
Een heerlijk boek om te lezen. Een geweldige leeservaring.
Van mij krijgt het zeker ***** sterren.

Attie Dotinga

Meer recensies van AttieDotinga62