Ideaal om samen met je kind de taalontwikkeling te stimuleren.

Bianca Schrijft 03 maart 2020
Het is een ideaal boek om samen met je kind te oefen aan de taalontwikkeling. Het is een leuk verhaal. Niet te spannend of eng, van tijd tot grappig en ontdeugend, precies wat in mijn ogen bij de doelgroep past. Lilly is een hartverwarmend meisje. De enige kanttekening die ik een beetje heb, zijn de 2 circustrucs die achter in het boek staan. Ze zijn redelijk onschuldig, als je weet waar je mee bezig bent. Als kinderen in een baldadige bui dit ongezien gaan uitproberen, dan zie ik bezoek je aan de dokter tot de mogelijkheid behoren. Je moet dus als ouder heel goed bewust zijn, van hoe je kind is met dit soort dingen. Jij bepaalt of je deze laatste 2 pagina’s, wilt lezen/delen met je kind.

Meer recensies van Bianca Schrijft