Een heerlijke, fantasierijke en avontuurlijk boek vol vriendschap en familie.

Bianca Schrijft 23 juni 2019
Als je houdt van verhalen met spanning, ontdekkingen en nieuwe werelden ontdekken. Dan ben bij Het raadsel van de zee aan het goede adres. Billy Bones uitgeverij brengt met dit boek, het eerste werk van eigen bodem uit en wat hebben ze een parel uitgekozen.

Jonne Kramer weet je mee te nemen of een fantasierijke reis, die zo prachtig wordt omschreven, dat deze gewoon een film wordt in je hoofd. Je zou misschien wat links met The pirates caribean ontdekken, maar ik vond dat totaal niet storend, De bijzondere band tussen Ravian en Marvin is zo mooi, diep en trouw. Je voelt de hechtheid van de pagina's afdruipen. Dit is echt een boek om de hedendaagse jeugd weer kennis te laten maken met avontuurlijke fantasy. Zelf heb ik als 40+ meer dan genoten van Het raadsel van de zee en raad hem dan ook voor jong en oud.

Meer recensies van Bianca Schrijft