Wederom een parel.

Bianca Schrijft 03 maart 2020
Wat een onwijs intelligente, integere en filosofische man is Benjamin toch. In een land waar homoseksualiteit minder geaccepteerd is, als bij ons en zeker in een tijd dat hij nog jong was. Dan zo prominent naar buiten treden en ook via je werk. Dat verdiend al een dikke 10.
Dante weet al heel goed waar hij staat in het leven, wat hij voelt en waar hij heen wilt. Hij is poëtisch en een dromer en wil niets liever dan dit te delen met Ari. Ari leeft vooral in zijn hoofd. Ari is de eeuwige denker. Hij denkt zoveel, dat hij belangrijke zaken in het leven over het hoofd ziet en aan zijn neus voorbij laat gaan. Het is mooi om te lezen hoe beide families in deze situatie hier mee omgaan. Dus ja, uiteindelijk was het heel, heel, heel dik janken. Dank je wel Benjamin, maar soms is dat gewoon ook lekker.

Meer recensies van Bianca Schrijft