de Zeven Zussen - Lucinda Riley

Bubbel Books 02 september 2019
Wat een heerlijk verhaal!! Ik ben er gewoon bij weggezwijmeld en daarnaast was Maia’s zoektocht naar haar verleden ook nog eens rete spannend!

Ik moest wel enorm inkomen toen ik er net in begon te lezen. Het eerste stukje vond ik erg taai en langdradig. Daarna las het echt heerlijk weg en pakte ik het boek er direct bij zodra het ook maar even kon.
Absoluut verslaafd!!!

Het gedeelte over Izabela vond ik makkelijker te lezen dan de delen over Maia. Dit komt omdat het Maia deel geschreven is vanuit de ‘ik’ vorm. Dit vind ik persoonlijk altijd minder lekker lezen en heeft dus niets te maken met de schrijfstijl van Lucinda Riley.

Door het decor van Rio de Janeiro en Parijs krijg je bij het lezen van dit boek een heerlijk zomers gevoel en een gevoel dat je op vakantie bent.

Ik heb echt intens genoten van dit boek en heb deel twee al klaar liggen.
Wauw!! Wat een verhaal!!

Meer recensies van Bubbel Books