Het Geheim van Montague - Santa Montefiore

Bubbel Books 02 september 2019
Na de 50ste verjaardag van haar oom raakt de verwaande Celestria haar vader kwijt. Het lijkt op zelfmoord maar is het dat ook?
In haar zoektocht naar de waarheid vertrekt ze naar Italië en ontmoet ze Hamish, iemand die veel voor haar gaat betekenen. Komt Celestria achter de waarheid omtrent haar vaders verdwijning?

Heowel het verhaal erg goed is duurt het ellenlang voordat je erin komt. Het eerste stuk in Huize Pendrift is erg langdradig geschreven en het duurt lang voor je lekker in het boek komt. Uiteindelijk leest hij prima weg maar het begin doet wel afbreuk aan de rest van het boek.
Het is heerlijk om te lezen hoe Celestria groeit in haar zoektocht naar de waarheid.
De sfeer van Italië wordt goed omschreven en je kan de geur van lelies bijna echt ruiken.
Hoewel het boek in het begin weinig pekkend is en je een paar keer de neiging krijgt om hem weg te leggen wil je toch weten hoe het verhaal afloopt.
Sterk boek, mooi verhaal maar door de ‘slechte start’ geef ik hem maar 3 sterren.

Meer recensies van Bubbel Books