Schduw - Lucinda Riley

Bubbel Books 02 september 2019
Als Star het adres op het visitekaartje dat Pa Salt voor haar nalaat volgt, komt ze uit in een oude boekenwinkel. Wat heeft Flora MacNichol te maken met het koningshuis en in welk opzicht stamt Star van haar af?

Dit deel van De Zeven Zussen vond ik (tot nu toe) de mooiste. Vooral omdat ik mijzelf erg herkende in het personage van Flora en Star.
Het verhaal in dit deel begint veel vlotter dan de eerste twee delen, waar nog helemaal ingegaan wordt op de samenstelling van het gezien van Pa Salt.
Van begin tot eind blijft de zoektocht naar de afstamming van Star spannend. Vooral als blijkt hoe het Flora vergaan is.. Dit maakt het nog spannender en zorgt ervoor dat je wil blijven lezen om erachter te komen hoe de vork nu in de steel zit.
Vooral het stukje van Mouse was een enorme verassing.

Lucinda Riley heeft met dit derde deel uit de Zeven Zussen reeks weer een geweldige roman geschreven. Een verhaal waarin je wordt meegesleurt en waarin je meevoelt met de personages!

Meer recensies van Bubbel Books