Heks - Camilla Lackberg

Bubbel Books 02 september 2019
Ontzetten goed en spannend boek. Doordat er wat tijdlijnen door elkaar lopen blijf je lezen. Je wil te graag weten wat er gebeurd in iedere tijdlijn. Geweldig!

Wel vond ik het in het begin lastig om te onthouden hoe de personages verdeeld waren. Af en toe even terug bladeren hielp goed en uiteindelijk had ik de relaties tot elkaar goed door.

Ik vind het vooral heel mooi hoe Camilla de drie verhalen in elkaar heeft kunnen laten lopen. Zeker in het begin vraag je je af wat het verhaal in Bohuslän te maken heeft met de andere twee verhalen. Aan het einde van het boek wordt dit helemaal duidelijk (leuke twist ook).

Daarnaast vond ik de boodschap (althans die boodschap die ik vond in het boek) over wat pesten kan doen en waar het toe kan lijden steengoed gedaan.

Een ontzettende lekkere dikke pil wat heerlijk weg leest.
Absolute aanrader.

Meer recensies van Bubbel Books