Super leuk verhaal

Boekenmiepje 03 februari 2023
Stel je voor; je geliefde oma laat je een erfenis na en vraagt of je van dat geld een huisje wil kopen waar jullie samen altijd naar gingen kijken.. en dat huisje blijkt een krakkemikkig krotje te zijn... wat doe je dan? Ga je de uitdaging aan of laat je het voorbij gaan? Melanie besluit de uitdaging aan te gaan en koopt het huisje in Rosemary Bay. Er moet alleen wel heeeel veel aan gebeuren. Tegen zijn zin in, moet lokale aannemer Josh, helpen omdat hij een weddenschap heeft verloren. Hij ziet het totaal niet zitten. Ook zakt bij Melanie de moed in de schoenen als ze opmerkt hoeveel er moet gebeuren... Maar dan ontdekt ze een stapel liefdesbrieven van de oorspronkelijke eigenaar en dan blijkt dat het huisje toch wel meer aan haar verbonden te zijn dan ze had gedacht.

Ik ben echt heel enthousiast over dit boek! Toen ik er in begon was ik sceptisch, ik kwam er moeilijk in en dacht: 'oke ik ga hier mee stoppen'. Ik heb toch doorgezet, en gelukkig maar! Er kwam namelijk toch een spannende twist in het verhaal door de liefdesbrieven die Melanie vond, waardoor ik ineens wilde blijven lezen. Voor wie waren de brieven bedoeld? En wat voor rol speelt Josh in het verhaal? Komt het huisje wel af? Veel vragen waar je langzamerhand antwoorden op krijgt. Het verhaal wordt daarom ook vlotter én goed beeldend. Conclusie is dat ik echt heb genoten en dat ik dit boek zeker aanraad voor roman- en feelgood liefhebbers.

@boekenmiepje

Meer recensies van Boekenmiepje