Leuk.

Boekenmiepje 07 september 2022
Chloe gaat met haar grote liefde, Roberto, trouwen. Dat is hèt ideale moment voor een reunie voor vriendinnen Baukje, Fenna, Suzan, Tanja en Anouk! Zij maakten een eerdere reis naar Toscane en dit is een mooi moment om weer samen te komen. De dames hebben ieder zo haar eigen 'problemen' en maken in aanloop naar de bruiloft heel wat mee.

Eerlijk, ik heb een dubbel gevoel overgehouden aan het boek. Aan de ene kant heb ik er enorm van genoten, aan de andere kant was het toch niet helemaal mijn ding. Dit kwam voornamelijk dat er ontzettend veel gewisseld werd tussen het oogpunt van de hoofdpersonen. Per hoofdstuk las je 6 verschillende verhaallijnen, omdat iedere dame een eigen verhaal heeft die aan het einde wel samenkomen. Persoonlijk is dat niet helemaal waar ik van houd. Wèl leest het boek goed weg door de schrijfstijl van Anne Martien. Al met al dus best een leuk boek, maar je moet wel houden van veel personagewisselingen.

Meer recensies van Boekenmiepje