Wat een fijne roman!

Het verhaal van ‘De win-winsituatie’ wordt verteld vanuit zowel Effie als Charlie. Wat heeft Jade Vening hiermee twee leuke personages gecreëerd. Je sluit ze allebei in je hart tijdens het lezen van dit boek. Knap gedaan door de auteur.

Vening heeft een hele fijne en vlotte schrijfstijl. Eenmaal begonnen in dit boek werd ik helemaal meegenomen in het verhaal. Het kostte me zelfs wat slaap, omdat ik eigenlijk niet wilde stoppen met lezen. Je vindt het knap hoe Effie een verbouwhuis geweldig weet op te knappen en je vindt het knap van Charlie dat hij zijn huis openstelt voor haar. Tegelijkertijd wil je af en toe in het boek kruipen om één van de personages toe te spreken. Je gaat dus helemaal op in het verhaal. En de spicy scènes die soms voorbij komen, maken het verhaal compleet. Hele fijne roman!

Van het begin tot het eind heb ik genoten van ‘De win-winsituatie’. Dit verhaal smaakt absoluut naar meer. Aanrader voor liefhebbers van fijne romans met hier en daar een spicy moment.

Meer recensies van boekenbeschrijfster