Bitch, een heerlijk thrillertussendoortje

Booksbyharma 02 januari 2024
Karlijn werkt op een advocatenkantoor, een relatie heeft ze nooit gehad. Totdat ze een affaire krijgt met haar mede advocaat en collega Thomas.
Thomas is getrouwd met Amber en op een dag gebeurt er iets heftigs, Thomas krijgt een ongeluk en niet veel later overleed hij.
Karlijn krijgt rare briefjes met daarop Bitch. Ze heeft geen idee waar het vandaan komt. Helaas is het begin van heel veel nare dingen.
Komt het door het onderzoek? Komt het door de zaak waar Thomas mee bezig was?

Wat heb ik genoten van het verhaal. Toen ik de flaptekst las dacht ik oh dit klinkt wel heel spannend. Sacha de Voogd heeft dit goed weten te combineren.
Het verhaal wordt verteld vanuit 2 perspectieven, Karlijn en Amber de vrouw van Thomas.
Zo ontstaat er een heel mooi beeld hoe ze met elkaar om gaan, want in dit ( voor mij te korte verhaal) zitten diverse twist in die je in het verhaal houden.
Direct in het begin wordt je in het verhaal gezogen en het leest zo fijn dat je wilt weten wie er nou achter zit. En daar kom je naarmate je het verhaal verder leest zeker achter.

Heb jij zin om te speuren wie er nou achter zit is dit thriller tussendoortje een fijne aanrader.

Graag wil ik de uitgeverij heel erg bedanken voor het recensie exemplaar.

Meer recensies van Booksbyharma