Magische Real Good

Booksbyharma 25 april 2024
Opaline vlucht van Parijs naar Dublin en start haar eigen boekwinkel. Martha komt bij de geheimzinnige mw Bowden in te wonen. Ze ontmoet henry die opzoek is naar een manuscript van Emily Bronte.
Martha en Henry gaan samen op onderzoek uit en die verborgen boekwinkel heeft die echt bestaan

Wat een mooi mysterieus boek is de verborgen boekwinkel. Hij zit vol met magie. Het duurde even tot ik er even in kwam, het verhaal wordt verteld vanuit Opaline ( jaren 20 van de vorige eeuw) en door Martha en Henry 100 jaar later.
Het mysterie van de boekenwinkel, zou die er echt zijn ga je met dit boek echt ontrafelen. Toen ik echt in het verhaal zat kon ik het moeilijk weg leggen. Er is veel gebeurt met Opaline en als Martha en Henry meer over haar willen weten komen ze in een waar speurtocht.
Niets is wat het lijkt.

Het verhaal over een boekenwinkel sprak mij direct aan, ik heb hem gelezen met een leesclub en we hebben een nieuw genre het leven in geroepen magische realgood.
Dit boek heeft echt de magie in zich waar je als lezer wordt ingetrokken.

Wat mij betreft een echte aanrader.

Graag wil ik de uitgeverij heel erg bedanken voor het recensie-exemplaar. Dit heeft een invloed op mijn mening die zal altijd eerlijk zijn

Meer recensies van Booksbyharma