Parijs, een mooie plek voor de romantiek

Booksbyharma 13 april 2024
In het tweede deel van bestemming Parijs" Rendez-vous op Montmartre" zijn we weer bij de 3 vriendinnen. Chloe, Sofia en Lizzy. Sofia is met Jean-Luc, Chloe met Guillaume en Lizzy. Opeens staat Lizzy voor hun neus, nadat ze naar Barcelona vertrok.
Hoe zal de andere 2 vriendinnen reageren op Lizzy haar terug komst en hoe zit het in de liefde van deze 3 dames?

Wat een heerlijk verhaal uit de hand van Mirjam Mieserius. Even jezelf wanen in Parijs en richting de winter. Ik zat ook direct weer in het verhaal want Lizzy is weer terug, die haar leven op orde probeert te krijgen en Toby daar bij komt helpen.. Hoe het haar zal gaan verlopen in Parijs is heel leuk om te volgen.
Sofia maakt weer veel mee, er gebeuren dingen die haar aan het denken zet. Ook de band met haar werknemer en met Jean-Luc.
Chloe is al even samen met Guillaume, maar is heel onzeker over van alles en nog wat. Ze denkt nog vaak aan de tijd toen ze nog met Peter was. Hoe zal het haar nu vergaan in Parijs.

Wat was het heerlijk om de 3 vriendinnen te volgen. Het verhaal wordt ook weer in 3 perspectieven verteld. Ook vond ik het verhaal van Sam indrukwekkend, een nieuw personage die in haar leven veel had meegemaakt.
Er gebeurt veel en er zit diverse twist in. Het boek leest vlot waardoor ik hem vrij vlot uit had.
Het leuke aan dit boek is dat er ook een luisterboek van is en ik heb dit boek gelezen en tegelijkertijd ook geluisterd.

Dit is het tweede deel van bestemming Parijs en ik kijk uit naar het derde deel, helaas moeten we er nog even op wachten, maar ik denk dat het zeker de moeite waard zal zijn, want ik ben heel benieuwd hoe het de drie vriendinnen zich in het laatste deel zal vergaan.

Hou jij van feelgood en ben je dol op Parijs? Dan is dit boek zeker een vette aanrader.

Meer recensies van Booksbyharma