Steamy romance

Booksbyharma 07 april 2024
Magnus valt op mannen, Sem niet, maar hij heeft een zwak voor Magnus. Hij stalkt hem al een poos. Als Sem een spelletje met Magnus gaat spelen gaat het er steamy aan toe. En het blijft hun geheim. Sem doet het telkens opnieuw bij Magnus en ze raken er aan verslaafd.
Op een gegeven moment komen er gevoelens bij. Hoe het Magnus en Sem zal vergaan?

Wat een heerlijke M/M roman weer uit de hand van Cora Rose. Dit keer wordt het verhaal verteld van Sem en Magnus. Het verhaal wordt vanuit 2 perspectieven verteld. Op grote lijnen wordt het verhaal verteld vanuit Magnus, maar ook Sem komt er aan te pas.
Het verhaal begint behoorlijk steamy en het boek is moeilijk om weg te leggen. Er zitten diverse twist in en dat maakt het verhaal ook leuk om te lezen.
Magnus is ook een heel ander type als Sem, hij is klein en valt haast niet op. Sem is een grote stoere vent.
Ook Caleb en Whit komen er in voor en ook Emery ( het vervolg van deze serie) en de broer van Sem Luke komen er ook zeker in voor.

Wederom een heerlijk verhaal en ik heb genoten. Als je op zoek bent naar een mooi queer verhaal is dit zeker een aanrader om te lezen.

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk bedanken voor het recensie exemplaar.

Meer recensies van Booksbyharma