Een verhaal die je als ouder raakt en je aan het denken zet

Booksbyharma 07 april 2024
Lizzy is een alleenstaande moeder van Ivy. Ivy klein en Lizzy struggelt met het moederschap. Als ze besluit om een insta account aan te maken en een rauwe foto post ontploft haar instagram. Ze wordt benaderd om mom-influencer te worden. Dit aanbod grijpt Lizzy met beide handen aan. Hoe leuk het leven ook lijkt van een mom influencer niks is minder waar. Ze krijgt haat berichten, trollen die haar volgen. Ze besluit te gaan stoppen. Tot op een dag dat Ivy opeens uit haar bedje is verdwenen. Dan beland Lizzy in een nachtmerrie.
Waar is Ivy?

Wat een verhaal uit de hand van Inge van Prooijen. Deels herkenbaar aangezien ik ook moeder ben. Het verhaal wordt je ingezogen en je wilt als lezer weten wat er met Ivy is gebeurt. Want dit is de grootste nachtmerrie van elk ouder als je kind op eens is verdwenen, door wie? waarom?
Het verhaal leest vlot, je zit er zo in en ik heb het verhaal in een ruk uitgelezen.
Dit verhaal is echt een verhaal die in het ""nu" behoort. Social Media is tegenwoordig helemaal hot en (bijna) iedereen zet zijn/haar verhaal er wel op wat je denkt.

Wat mij betreft is dit verhaal een must read, een tussendoortje die je even stof tot nadenken brengt.

Graag wil ik de uitgeverij heel erg bedanken voor het recensie exemplaar.

Meer recensies van Booksbyharma