Proeven, spanning en plottwists

@booksby_pam 07 januari 2022
‘Hou haar in leven.
We komen eraan.’

Het eerste boek dat ik in 2022 heb gelezen en wat voor één… ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Ik heb echt een lange tijd niet zo’n goed boek gelezen en binnen 24 uur had ik het boek uitgelezen.
Opdrachten, spanning, plottwists, goed uitgewerkte personages en beschrijvingen. Wauw.
Daarnaast heeft Lynette Noni echt een hele fijne schrijfstijl. Het is het eerste deel van de Genezer serie. Ze heeft de wereld heel goed beschreven, maar bleef goed beperkt tot de omgeving waardoor je niet overspoeld werd met informatie. En dat eind..! Nog heel even geduld, want 22 februari komt deel 2 uit.

Kiva Meridan is een zeventienjarige genezer en heeft al 10 jaar overleefd in Zalindov, de gevangenis in Wenderall. De rebellenkoningin wordt gevangengenomen en Kiva moet haar in leven houden voor de Elementproeven. De koningin krijgt vier opdrachten op basis van Lucht, Vuur, Water en Aarde. Als de rebellenkoningin deze overleefd, wordt ze vrijgesproken.

Artikel 5 Boek der Wetten
Als een ander de straf van de Verdachte op zich neemt, zal hij of zij de Proeven ondernemen als Kampioen van de Verdachte:
A. Als de Kampioen de Proeven succesvol voltooit, wordt zowel de Kampioen als de Verdachte vrijgelaten.
B. Als de Kampioen faalt, zullen de Kampioen en de Verdachte Sterven.

Meer recensies van @booksby_pam