Krachtige novelle!

Van de uitgever ontving ik dit recensie-exemplaar. Dankjewel daarvoor! De vorige novelle van Naomi moet ik nog lezen kwam ik achter, dus voor mij is dit een eerste kennismaking met de verhalen van Naomi.

Wat is ‘De vrouw in de scherven’ een verrassende spannende thrillernovelle! Het is een verhaal wat meerdere lagen heeft, waar de spanning in opgebouwd wordt en waarin er een aantal verrassende wendingen zitten!

Naomi heeft met haar vlotte en levendige schrijfstijl een krachtig verhaal neergezet. Ondanks dat dit een novelle is, is het een mooi compleet verhaal geworden.

De personages zijn goed neergezet en hebben allemaal iets mysterieus, want er zit zoveel meer achter dan op het eerste gezicht wordt gedacht. We lezen niet alleen over hoe Evi hulp en ondersteuning geeft aan Juliët, ook krijgen we een kijkje in haar privéleven. Een vrouw die andere mensen helpt maar zelf nog met was issues zit. Bij Juliët voel je wat de spiegelfobie met haar doet, je voelt haar angst en hoe dit haar beïnvloed. Dit vond ik echt sterk gedaan!

De verrassing zit vooral in hoe het op het einde allemaal met elkaar verweven wordt. Alle losse eindjes worden aan elkaar geknoopt en dit zorgt voor een verrassend en angstaanjagend plot! Deze wending zag ik niet zo snel aankomen.

‘De vrouw in de scherven’ is een volwaardige thriller en heerlijk om tussendoor te lezen! Een aanrader om te lezen als je van thrillers houdt, of als je het als genre een keer wil proberen.

Meer recensies van Bookstagram_ilona