Heerlijk tussendoortje!

In durven dromen gaat het over Joy, die niet bepaald gelukkig is. Want..verbroken relatie, saaie baan, beste vriendin die is vetrokken naar Curaçao en dan moet ze ook nog eens thuiswerken.
Maar toch heeft ze er wel vrede mee dat ze de meeste avonden doorbrengt in haar onesie met wijn en datingshows.
Dan zorgt een incident op haar werk ervoor dat haar leven op zijn kop komt te staan. Komt dit nog goed of durft ze eindelijk te dromen?
Gelukkig zorgt haar nieuwe knappe buurman voor wat lichtpuntjes in haar leven!

Durven dromen is het debuut van Sarah Simmelink, maar zo voelt het helemaal niet! Wat een heerlijke schrijfstijl! Een verhaal vol herkenbare situaties. Sarah neemt ons mee in haar verhaal en laat je ook uiteindelijk zelf nadenken over wat jezelf zou doen als je Joy zou zijn.

De personages zijn goed beschreven en laten een mooie groei zien!
In het begin kon ik Joy niet zo goed peilen, maar na het incident op haar werk laat ze een hele andere kant zien en kom je meer over haar te weten!
Wat vond ik haar collega Charles een heerlijk personage! Wat is hij mooi neergezet!
En dan Nick…Iedereen wil toch zo’n buurman! Dat was even heerlijk wegdromen!

Durven dromen is een mooi verhaal over tegenslagen, hoe daarmee om te gaan, uiteindelijk voor jezelf te kiezen en je droom achterna te gaan. Een verhaal met een goede boodschap!

Kortom een heerlijk tussendoortje om even lekker in je onesie op te bank te kruipen en te gaan lezen! Ik hoop dat Sarah met nog veel meer verhalen gaat komen!

Meer recensies van Bookstagram_ilona