Wat de gek ervoor geeft

Alex van Keulen, wie kent hem niet als Dé makelaar in diverse televisieprogramma’s, neemt ons mee in de vastgoedwereld en vertelt niet alleen hoe het was om op te groeien in een gezin met 10 kinderen met weinig geld, maar ook wat de reden is waarom hij makelaar is geworden.

In ‘Wat de gek ervoor geeft’ krijgen we niet alleen een kijkje achter de schermen van de televisieprogramma’s, maar staan er ook veel praktische en juridische tips waar je op moet letten bij het aan- / verkopen van een huis.

Het boek is vlot geschreven, staan vol smeuïge(o.a. het vijververhaal, als je de programma’s kijkt weet je wat ik bedoel!), maar ook emotionele verhalen uit de praktijk en alles wat je over huizen moet weten is op een begrijpelijke manier uitgelegd. Het zijn echt tips waar je als huiseigenaar wat aan hebt! Denk aan hoe maak je je huis verkoopklaar, waar moet je op letten als je naar een makelaar gaat, hoe zit het nou precies met de vraagprijs, waar moet je aan denken als je een nieuw huis koopt etc.

Het boek zit vol met leuke afwisselingen, handige tips en dus een aanrader voor elke huiseigenaar!
Dit is echt een boek waar je wat aan hebt!

Meer recensies van Bookstagram_ilona