Verliefd in Parijs

Verliefd in Parijs is het tweede deel in de serie Sterre’s zomer en gaat verder waar deel één is geëindigd .

Korte inhoud:
Sterre krijgt een weekendje Parijs cadeau van haar beste vriendin Mickey. Maar door een misverstand denkt Daan dat hij op zijn verjaardag een tripje Parijs cadeau krijgt van Sterre!
En net als je denkt dat deze chaos niet erger kan…denkt collega Roos dat dit weekendje de ideale kans is om wat footage te schieten voor een groot werkproject. Chaos compleet!
Maar Sterre adopteert het motto ‘Ça va bien!’ Krijgt Sterre al deze verwachtingen van iedereen gemanaged?

Ook in ‘Verliefd in Parijs’ is de schrijfstijl van Marli heerlijk vlot, vol humor maar ook met een serieus randje. Doordat het zo beeldend geschreven is, loop je zelf met de personages mee door Parijs en beleef je alles door hun ogen!

Doordat ik Sterre en de andere personages in deel 1 goed heb leren kennen, zat ik weer zo in het verhaal!
Nog steeds heerlijke personages en wat maakt Sterre er af en toe een zooitje van zeg….nou ja…af en toe…..Meer complete chaos!
De leugens stapelen zich op en hoe red Sterre hier zich dan weer uit….nou helemaal op haar eigen manier! Je krijgt een goed beeld van de chaos in het hoofd van Sterre en hoopt met haar mee dat het goed gaat komen…of toch niet?

Ook ‘Verliefd in Parijs’ is een heerlijk tussendoortje om te lezen! Dit deel is wel los te lezen maar om een compleet plaatje te krijgen is het zeker verstandig om met ‘Single op Koningsdag’ te starten.

Meer recensies van Bookstagram_ilona