Aangenaam eerste deel van de veelbelovende Onbreekbaar serie

In Buren with benefits volgen we de twee buren Abigail en Ferdinand. Beide personen staan totaal anders in het leven. Abigail werkt in een café en woont nog op kamers, ondanks dat ze niet meer studeert, maar meer kan ze helaas niet betalen. Terwijl Ferdinand juist net aan het studentenleven is begonnen en geniet van alle vrouwelijke aandacht die hij krijgt.

Doordat de twee buren zijn, komen ze elkaar steeds vaker tegen, wat in het begin nog niet echt soepel verloopt. In eerste instantie willen ze niet toegeven dat ze wellicht interesse in elkaar hebben. Totdat er wat ernstigs gebeurt in Abby’s leven. Dit zorgt ervoor dat ze verplicht wordt om beter en anders naar de gehele situatie te kijken.

Het eerste deel van de serie Onbreekbaar is een heerlijke feelgoodroman die je zo wegleest. Het boek bevat veel grappige situaties, maar kent ook zijn serieuze kanten. Dit voegt uiteindelijk meer diepgang toe aan het verhaal. Hierdoor is het verhaal minder voorspelbaar dan je van een feelgoodverhaal zou verwachten en realistischer. De schrijfster zorgt ervoor dat je vanaf het begin tot het eind in het verhaal zit. Buren with benefits is een vermakelijk verhaal waar je vrolijk van wordt.

Buren with benefits was een aangenaam eerste deel van de veelbelovende Onbreekbaar serie. Ik heb het verhaal in één keer uitgelezen en ben benieuwd hoe het verhaal zich verder gaat ontwikkelen. Want hoe zal het met Abby en Ferdi aflopen? Na dit deel gelezen te hebben, hoop ik dan ook zeker op een goede afloop voor beide personages.

Ik geef dit eerste deel 4 sterren.

Meer recensies lees je op indeboekenkast.com

Meer recensies van Chantal Hutchison